Tervislik seemnesegu

Terevisioonis oli tore intervjuu perearst Anneli Talvikuga, kus ta jagas nõuandeid kevadväsimuse ennetamiseks. Üks soovitus oli süüa seemneid.

Väike vihje – toitumisnõustajad soovitavad tarbida seemnesegu, et organism saaks asendamatuid omega-3 ja omega-6 rasvhappeid õiges proportsioonis.

  • 3 osa linaseemneid
  • 1 osa päevalilleseemneod
  • 1 osa kõrvitsaseemneid
  • 1 osa seesamiseemneid

Jahvata seemned ja kasuta salatites, putrude peal, smuutides või kus iganes hing ihkab. Iga päev vähemalt 3 teelusikatäit. Terviseks!

Rubriigid: Tervis, Tervislik toitumine, Toitumisnõuanne, sildid: , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

*

Saad kasutada järgmisi HTML-i märgendeid ja atribuute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>